ϟAlif Ahmad Future Wifeyy


Doa memohon kejayaan cemerlang :اللَّهُمَّ إني أسْألُكَ الفَوْزَ عِنْدَ القَضَاءِ وَمَنَازِلَ الشُهَدآءِ وَعَيْشَ السُّعَدآءِ وَالنَّصْرُ عَلَى الأعْدآءِ.-“Ya Allah, kami memohon daripada-Mu kejayaan dalam setiap ketentuan, tempat para syuhada’, dan kehidupan mereka yang bahagia serta kemenangan ke atas musuh”.
BISMILLAHIRAHMANIRRAHIM-“Ya Allah, semoga NUR NAZIFA BT MUSTAFAA mendapat keputusan SPM yg cemerlang pada tahun 2013 ”Amin Amin Amin Ya Rabbal Alamin Ya Allah. Allahu Allahu Allahu


Me Alone,Soon
Monday 31 December 2012 | 07:42 | 0 Students
Hihi,mesti korang ada baca kan status aku semalam kan ? *friendlist aku jela* happy gila semalam tengah starving malam-malam buta tiba-tiba ada buah hati pengarang jantung sanggup hantar masakan dia sikit dekat kite :') *terharu gila*
So usai makan je aku cepat-cepat text Alif . Aku cakap sayang,thanks sebab hantar makanan tadi ! miy dh makan dh,sedap gile,kembung perut mamie makan .. hehehe ... lebih kurang macam tu lah. Hehe .. Pastu dia reply :
Hmmm, sedihnya bila baca balik text dari Alif . Ya,soon i'll be lefted :'( Alif nak pergi sambung study .. Jauh dari aku , yup to me jauh sangat and me perlu kekuatan for letting him go :'( Memang sedih ah baru je lepas *gendang gendud tali kecapi,kenyang pewot sukenya hati leii*  tiba-tiba dapat khabar yg menyedihkan :'( Ohh sadlife bak kata tuitpemes. *takde kene mengena*

Aku pun tak boleh halang secara terang-terangan mcm pujuk dia supaya takpayah conti belajar ke apa . Hey cannot la sebab ni pun suggestion daripada abi dia :'( Hmmm abi dia suruh dia continue belajar u'ols know dekat mana ? Jauh tu dekat *INDONESIA* luar Malaysia tu . Jauh tau :'(


Rasa terharu bila sayang cakap macam ni . Hihi,well hati tissue memang cepat tersentuh.Rite girlsss ??

Tapi aku peliks sgt,senang je Alif cakap nak pergi,setahu aku dia ni memang nak berenggang dgn aku susah,rindu katanya berjauhan. Haha baru jumpa 30min lepas dah *i missyou,you miss me,i love you,you love me*  hee . Tapi kalini aku tengok dia rilek je cakap nak pergi study luar sana,then tinggalkan aku bertahun lamanya . How could you dear . Aku tanya dia Diyy,awak tak sedih ke nak tinggalkan mamie ?:'(* and ni reply text dia :


Alaaaaa hunny you make me feel touched ahhhh x'(( Tak sangkaa sangat-sangat awak sanggup sacrifice banyak demi our bright future . Im very proud of you hunn . Serius talk. You're the best i've ever had :') Idont wanna lose you .



Okay tiba yang ni aku tak boleh, he will left me about 5 or 6 years ? God it is really ? Okayy takpe sayang i'll try . Anything for you :') Yang pentinggggggggggg kite disatukan nanti kan kan ? So nanti bila awak conti belajar WIFEYY awak boleh ikot :')

Okay thats all la,tapi tak sure miggu depan .. Maybe Alif akan pergi tinggalkan aku buat sementara dalam bulan Febuari 2013 . Pray for me k friend. Hope me kuat,and dapat jaga our  LONG DISTANCE relationship. AMIN .








Older Post Newer Post
BEEN LEFTED :'(
Daisypath Anniversary tickers