ϟAlif Ahmad Future Wifeyy


Doa memohon kejayaan cemerlang :اللَّهُمَّ إني أسْألُكَ الفَوْزَ عِنْدَ القَضَاءِ وَمَنَازِلَ الشُهَدآءِ وَعَيْشَ السُّعَدآءِ وَالنَّصْرُ عَلَى الأعْدآءِ.-“Ya Allah, kami memohon daripada-Mu kejayaan dalam setiap ketentuan, tempat para syuhada’, dan kehidupan mereka yang bahagia serta kemenangan ke atas musuh”.
BISMILLAHIRAHMANIRRAHIM-“Ya Allah, semoga NUR NAZIFA BT MUSTAFAA mendapat keputusan SPM yg cemerlang pada tahun 2013 ”Amin Amin Amin Ya Rabbal Alamin Ya Allah. Allahu Allahu Allahu


Aku Nak Kahwin Muda
Monday 31 December 2012 | 22:28 | 0 Students

comelnya pasangan ni ^_^
Hai semua,mood harini tiba-tiba pasal kahwin. Hmm bukan aku gatal nak kahwin tapi . Hmm entahlah,keinginan nak berumah tangga tu ada.

Daripada aku bercinta taktentu hala,baik aku nikah je kan . Bagus settle masalah . Tapi tu lah parent aku macam fikir negatif pulak kalau aku buka cerita pasal kahwin ni. Nanti dorang cakap aku ni gatal lah,miang lah tak sabar nak kahwin .
ha,macam ni lah penilaian orang.
sekadar gambar hiasan^_^
Hm aku baru je lepas buat research pasal KAHWIN MUDA ni . Actually banyak manfaat dan kebaikan kahwin muda ni . Ada sesetengah orang tu kata kahwin muda nanti cepat cerai . hoooo*sencored* asdfghjkl!!
Sukahati dia je cakap macamtu apa ingat dia tu ke penentu AJAL/MAUT/JODOH seseorang tu . Pigilah .*marah nih*
Sejuk je mata mandang pasangan couple yang dah sah (NIKAH) ni . Nak berkepit selalu pun orang tak kisah.
Siapa kata lepas kahwin takboleh conti study,tengok . pic atas. Ada je orang berjaya walaupun sudah berumah tangga. Ha googleling punya googleing aku terjumpa enrty pasal luahan hati seorang gadis ni . So touched. Minta baca ya . Sangat best :') tekan link ni -- > >UMI.BOLEH.TAK.SAYA.NAK.KAHWIN<

Lepas baca entry tu aku lagi la rasa nak kahwin . Hehe sesungguhnya kahwin pada usia muda itu sangat indah selain dapat menghindarkan diri daripada apa . Yes maksiat . Pandai you'alsssss . Okay la that's all . See ya .

p/s dari UAI . hahaha kwasam benorr >.<





Older Post
BEEN LEFTED :'(
Daisypath Anniversary tickers